Dagens inköp





Dagens inköp tänkte jag att jag skulle lägga ut. Och det lovade jag ju också. Så här kommer dem:



  

Randigt linne: Vero Moda/Only - 99,95:-
Grönt linne: Vero Moda/Only - 79,95:-
Rött linne: Vero Moda - 49,50:-



Body lotion: Oliva/Apoteket - 58:-
Fuktrkräm: Nivea/Cityhuset - 39:-
Mascara: ACO/Apoteket - 109:-
Pads: Cityhuset/X-tra - 8,50:-
Armband: Glitter - nu 40:- förut 79,50:-
Fotlänk: Accent - nu 25:- förut 50:-

Vad tycker ni?
Själv är jag väldigt nöjd!

Mormor och jag åkte ju in till stan i morse med bussen och hoppade av på torget. Sedan gick vi till loppisen som var nästan vid torget och tittade lite. Men vi hittade inget direkt. Efter det gick vi in på ICA och köpte en varsin kaka. Mums! Det var gott gott. Sedan öppnade affärerna och vi gick runt och handlade. Vid halv tolv tiden så gick vi och åt vid rustaurangen vid Bokia där. Det var mycket gott. Det blev kebbabtallrik. Mums, igen! Och så gick vi lite till på stan och handlade, sedan ringde vi till morfar och sa att han kunde komma och hämta oss. Och medans han körde in och hämtade mej och mormor och köpte vi glass. Haha, mums, igen och igen!?

Jag har haft roligt! Och jag hoppas att ni också har haft det! (:
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Melissa

svar; hihi ja tack detsamma :)

2008-06-28 @ 17:14:22
URL: http://melissao.blogg.se/
Postat av: Isabell

Tack. Du har också gjort fina inköpt. Ha det bra. :)

2008-06-28 @ 19:48:09
URL: http://isabellsblogg.blogg.se/
Postat av: jennie

älskar fuktkrämer :)

Särkilt aloe vera xD

2008-06-28 @ 22:03:35
URL: http://madebyjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0