En cykeltur till stan



Hejsan allihopa!

Idag blir det rätt sent jag bloggar. Men jag har vart i stan med Julia idag. Vi hade himla roligt både när vi cyklade dit, när vi gick på stan och när vi cyklade hem. Hon pratade nämligen på Stockholmska. Hon låter superrolig när hon gör det. Jag skrattade väldigt mycket. Ibland hörde jag faktiskt knappt vad hon sa, haha. Julia, Julia, Julia....

Jag köpte bara lite godis på Grodan för tio kronor. Annars kollade jag bara runt lite och bytte en kjol som mamma hade köpt, men som jag inte tyckte om oså.


Precis innan Julia och jag skulle cykla till stan så ringde mamma till mej och frågade om vi kunde cykla upp till ICA och hämta henne, för hon kunde inte starta bilen. Den ville bara inte det. Sedan fick vi cykla upp och hämta henne. Och jag kan ju inte skjutsa så Julia fick göra det. Gissa om vi skrattade. I alla fall mamma och jag. Folk undrade nog vad vi höll på med. Julias däck på cyklen var helt platt och det såg roligt ut. Haha.

Nu ska jag fixa lite saker och lägga in dagens outfit och sådär.
Puss och Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0