Hemma igen




Hellojsan!

Nu är jag hemma igen.
Jag och mamma åkte in till stan och mötte upp mormor och så gick vi en stund. Efter det så åt mormor och jag en glass på torget, och så åkte mamma hem. Sedan gick mormor och jag lite själva och hade trevligt. Sedan kom morfar och hämtade oss. Vi körde till Gunnar Byrlunds här i Asarum. Mormor och morfar skulle hämta en broschyr om den nya Honda Accord. Sedan skjutsade dem hem mej. När jag kom hem så körde mamma och jag upp till ICA och handlade och sedan körde vi till dagis och hämtade min lillebror. När jag kom hem så startade jag datorn och gjorde lite mat till mej. Så nu sitter jag här vid datorn och bloggar och äter samtidigt.
I stan fick jag en jättesöt tee av mamma. Det var på rean, men den var bara så fin tycker jag. Jag ska fotografera den nu, sedan lägger jag ut den här på bloggen.

Puss och kram, hoppas att ni haft en bra för/eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0