Läsflickan



Ja, jag har blivit en riktig läsflicka, kan man säga. Jag vill läsa dag som natt.


För övrigt i dag så har allting vart okej. Jag var i skolan och fick alla rätt på läxförhöret. Men det fick jag tyvärr inte på matteprovet. Där fick jag 21/40. Jag kunde allting innan jag satte mej vid bänken men när jag såg provet så bara fick jag värsta glömskmanteln på mej eller någonting sådant. (vi gjorde matteprovet i onsdags) och jag tyckte förövrigt att det var ett prov som inte värkade genomtänkt. Menmen, sånt är livet. Tur man inte får betyg i sexan.

Ikväll är det då disco. (som ni kan läsa om i inlägget här nedan)
Jag och mamma ska hämta upp Kajsagumman innan vi kör ner  till loftet. Ska garanterat hänga med Kajsan där. Sedan skulle vi hänga lite med IsabellSt, MajaN och Bea (:
Så vi ska ha kul.


BTW! Om du har tänkt komma på discot ikväll så finns det godis och dricka att köpa. Och inträdet kostar 20:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0