Sallad




Ja, jag gjorde ju en sallad innan. När jag stod där i köket och skärde för mej själv kom helt plötsligt pappa upp (mamma, pappa och lillebror låg och sob middag då) och frågade vad jag höll på med. - Jag gör sallad, svarade jag då. Sedan kom lillebror och mamma också upp efter nån minut bara. Sedan när salladen blev klar så ville inte bara jag ha, utan alla andra i familjen också. Så vi satte oss i storarummet och åt salladen i lungnan ro. Det var jättegott. Pappa tyckte den var supergod.
Jag tog en kort på den när det precis blev klar. Såhär såg den ut innan vi åt upp den:

image196


I salladen har jag:

En morot
Sallad
En Avokado
En bit Gurka


Det var gott. Prova du också.


Kommentarer
Postat av: Lisa

gott med sallad! :D
Trevlig kväll :)

2008-03-23 @ 18:44:21
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0