Tävling hos Flachsan

image636

Här kan du vara med och tävla om dessa supersnygga underkläderna: 
http://flachsan.blogg.se/1206035749_tvlings_dags.html?cache=F1BBD5BCEE2A7F8C1D605FE3C205E574



Tävlingsuppgift: Skriv en kort motivering varför just du vill vinna dessa urläckra underkläder. När du gjort det kopierar du in ovanstående bild i din blogg och sedan lägger in den länken i kommentarfältet nedan.

(Vinnarna väljer själv färg (finns i grönt och rosa) samt storlek på underkläderna).





Tävlingen avslutas fredagen den 28 mars kl 12.00, vinnarna utses senare samma dag.


Good Luck!

Kommentarer
Postat av: kristin

japp jag vet vilken du menar. fast nu är det lite roligt för att min storebror lagade min plattång så jag behöver inte köpa en ny haha. det var bara glappkontakt i den och det fixade han lätt. kram(:

2008-03-27 @ 20:44:12
URL: http://www.anderssonjessiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0