Elevens val





Tjenare allihopa!


Idag strulade det till sej efter skolan. Jag, Bella och Ebbis missade två bussar på vägen hem. Och jag överdrivet inte om vi väntade på bussen i 45 minuter sammanlagt innan vi ens kom på en. Jobbigt värre, kan jag meddela.
Imorgon i skolan från 12:50 fram tills vi slutar så har alla eleverna på skolan skolans val. Vi elever har valt ett ämne. T.ex. musik, dans, syslöjd, hemkunskap m.m. som man ska ha hela skolåret nu (alltså vi som går i sjuan ska ha det hela sjuan, de som går i åttan hela åttan o.sv.). Jag och Bella sökte in på dans, och vi kom in. Kul! :) Gick ju på dans innan, men slutade pågrund av att jag ramlade och slog ut ena framtanden (det är därför jag har tandställning). Men ska våga mej på det nu i sjuan och se om jag fortfarandra tycker det är lika roligt. Sedan blir det ju mycket roligare när man har Bella med sej också. Haha!


Nej, nu måste jag faktiskt fortsätta att plugga. Har tyskaprov på fredag, SO-läxa tills imorgon, tyska-läxa tills imorgon, engelska tills på onsdag och matte tills på fredag. Pjuh! Jag mår redan illa.
Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0