KASKAD!

[ jag vet att det var länge sedan nu, VÄLDIGT länge sedan. men jag har haft annat att tänka på. och nu ska jag försöka att skärpa mej. ]
här kommer mitt nyaste blogginlägg, (såklart handlar det om denna dag, och det handlar lite om familjen på samma gång.)

Jag, pappa och brir tog en tripp till KASKAD idag. Vi var där för bara någon vecka sedan, hela familjen. Vi var där säkert i 2½ - 3½ timme.
Idag ville Sixten faktiskt vara med mej rättså mycket. För en gångs skull. Det var kul och Sixten och jag åkte rutschkanan tillsammans. Då kännde jag hur mycket jag igentligen älskar han.
Att denna dagen kunde gå så fort trodde jag verkligen inte. Men när man är med någon/några i familjen kanske dagen så snabbare!? - Vad vet jag!?
Denna dagen gick snabbt, och ja jag hade kul den tiden iallafall.

Mammaär sjuk nu med. Hon har lunginflamation. ( som jag hade på östersjö )


Nej, nu ska jag göra lite annat. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0