Ambulansfärd!


Tjena!

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrev ditekt mycket blogg igår. Men jag fick åka ambulans med mamma in till sjukghuset i karlshamn. Hon blev sämre för att sjukhuset kördee slut på henne i förrgår. Jävla sjukhus rent ut sagt. Jag är så himla arg att jag skulle vilja riva det, faktiskt. Fast kanske ändå inte. Då kan ju dem inte göra mamma bättre. Hon fick sitta i nio timmar utan mat och sitta och vänta på doktorn i sjuk timmar. Sedan när hon väl träffade doktorn skängde de typ ut henne. Så hon fick åka hem.
Nu pratar jag med mamma. Och hon ska ringa lite senare igen sedan och säga godnatt. Idag, nu ikväll. Har vi spelat upp julspelet för föräldrarna två gånger. Och så har jag gjort mej iordning en timme innan och sedan när jag väl kom fram idag så var nästan allting i håret borta. Då blev jag så himla arg.
Snart ska jag duscha, och läsa och sedan sova. Imorgon är det sista dagen i skolan detta året. Vi kanske ses. CIAO!

Kommentarer
Postat av: emelie

ja! förbannade sjukhus. tur att mamma kom dit och gav henne lite mat och sällskap de sista timmarna.

2007-12-19 @ 23:37:45
URL: http://eutie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0