Cykeltur!

Hejsan svejsan!

Idag har jag vart med Frida. (Men hon kommer snart igen, I think.) Så jag var med henne och så cyklade vi i Korpadalen i nästan en timme. För vi letade efter en sak. Sedan så typ när vi kom hem ringde vi och beställde mat på Tervernan. Myys, kebabrulle då jah. :) Sedan skulle hon hem och fixa lite bara. Så nu sitter jag här och väntar på henne. Vi spelade YATZY med :) Lite mys där med jaaah. Haha, vi spelade två gånger och jag vann båda. Jag fick det spelet i julklapp och det var faktiskt riktigt roligt. Ska se om jag kan spela det ikväll igen.. Fick ju typ värsta YATZY-rycket nu. Värsta beroende lixom. Men jaja, ikväll får vi se vad som händer. Kanske hittar på nåt kul för någongångs skull!?
Ska nog fixa min bdb nu. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0