Dagen är lugn

Hejsan alla bloggläsare.
Idag är det och har vart en lugn dag. Jag har tatt det lugnt, även om det är lördag. För på lördagarna så brukar jag ju vara på stan och vara med kompisar och härja, men idag blev det faktiskt en lugn dag. Här är sakerna jag har gjort i dag, i ordningen.
* Ätit frukost / gjort mej i ordning
* Hämtat ved hos Per-Lars
* Ätit
* Suttit vid datorn
* Målat naglarna - röda
* Städat
* Satt upp ljussakar
* Städat
* Suttit vid datorn
* Ätit
* Suttit vid datorn
* Duschat
Och nu sitter jag här. Jag är rätt nöjd med dagen. Jag har tänkt att jag ska gå och läsa. Men i och för sej så går det SOS sällskapsresan på TV1000 NORDIC just nu. Men jag har sett den så många gånger. Så jag har börjat tröttna på den rätt mycket nu. Menmen, så är livet. Jag ska läsa ur boken: Simona & Sophie.
Ha de så bra alla bloggläsare.
Oj, PS.... någon som vet om blogspot.com är bättre än blogg.se? Funderar på det. Tar gärna imot tips, och andra sidor.
CIAO!  & fortsatt trevlig afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0