Dagen har vart jobbig men rolig!

Tjena alla bloggläsare där ute!
Jag har haft en rätt jobbig dag, men shiet vad kul jag har haft. Dagen var nämligen såhär:
1. Steg upp och åt frukost
2. Gick ut och fixade veden till pappa (fick hundra kronor för det)
3. Duschade
4. Gjorde mej i ordning
5. Emmy och Olivia kom
6. Vi snackade så mycket så att vi nästan missade bussen
7. Vi åkte in till stan
8. Där ringde vi till Julia och mötte upp henne
9. Sedan kom Elli efter en liten stund
10. Sedan åt vi på Toms Corner (jag och Julia delade på kebbabtallrik)
11. Vi shoppade en massa på stan
12. Jag, Olivia och Emmy åkte med Emmys pappa hem
13. Jag åt, igen
14. Jag duschade
15. Jag kollade på andra avenyn
Och nu sitter jag här. Jag ska läsa och sedan så ska jag sova. Eftersom att det är skola imorrn. Tyvärr ;/ Och imorrn ska våran lärare komma tillbaka.

image46

Men nu är det läse-time. Det blir: Simon & Sophie.
 Ps. Vad jag har köpt kommer senare.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0