Dagen..

Tjenixten-Sixten, som jag brukar säga - till min lillebror.
Jag har vart i stan idag, igen! Det var kul. Jag var där med mamma och pappa. Vi köpte massa julklappar eftersom mamma ska åka till Lund imorgonbitti igen. - Tyvärr.  När jag hade vart i stan idag så var jag med Frida-älskling. Sedan kom Adam och Linus också. Vi hade rätt tråkigt. Frida och jag bara snackade om spa åsånt. Det tyckte inte Linus och Adam var så kul så de gick och hämtade grejerna hos Adam, (Linus saker), för de hade sovit över. Sedan skulle vi ringt dem när jag hade ätit. Men jag och Frida och min familj skulle öppna julklappar. Vi hade lite "startskott". Eftersom jag och Frida inte kommer träffas i jul, typ. Jag fick en superfin tomte av henne. Kolla själva:
 - Jag bara älskar den. Just nu står den i mitt fönster och ser så fin ut.
Men nu ska jag ta och duscha och sedan ska jag kolla på ett avsnitt av Andra Avenyn. - Vilken jag också älskar.
Ha de bra, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0