Förlåt bloggläsare!

Hej bloggisar!
Förlåt om jag har vart dålig med att skriva blogg och uppdatera min billdagbok, men jag har bara inte haft tid. Ork, det har jag haft gott om , men tvärtimot med tiden. Jag är så himla ledsen för det. Men nu ska det bli ändring på det. Jag ska försökta iallafall.
Idag har jag vart i skolan. Hade sällskap med Julia dit. Och sedan påvägen hem hade jag sällskap med:
Julia, Frida, Fanny, Linus, Viktor och AlexanderB. Detvar kul, vi snackade om allt möjligt. Tjah, sedan när jag kom hem åt jag och sedan pluggade jag rätt mycket. Efter det kom typ Julia och så var jag med henne. Vi tog ut det mesta av mitt smink. Så nu är det lite smink på mattan, haha. Och sedan efter en stund gick vi ut och försökte spela volleyboll eller vad det nu heter och stavas. Och efter det så gick vi in igen, för det gick inte så bra. Och sedan så skulle Julia hem. Och så typ satte jag mej vid datorn ett tag sedan var det dax att äta mat med familjen. Och nu sitter jag här. Jag ska kolla på bonde söker fru. Sedan i en paus där så är det dax för duschning.
Men vi kanske ses,men om inte; Ha de så bra och en fortsatt trevlig kväll bloggisarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0