Frukost på sängen idag!


Tjenixen!

Jag åt frukost på sängen idag, faktiskt. Men jag fixade den själv. Haha. Innan det läste jag i min bok. Frukosten bestog idag av: en skål med hallonkräm och mjölk sedan ett glas med yoggi, kanel och socker. Mums! Haha. Sedan gick jag och gav kaninen lite mat och sedan satte jag på denna plåtburken. Så nu sitter jag här.
Nu när jag ändå bloggar vill jag tipsa om en bok som heter : JINX. Jag började läsa den igår kväll när jag skulle sova. Den är rätt bra. Såhär står det på baksidan:
HON HETER JEN.
ÄNNU INTE JINX.
HON BOR MED SIN MAMMA
OCH SIN SYSTER GRACE I ETT SLITET HUS PÅ HÖJDEN I STADENS VÄSTRA DELAR.HON ÄLSKAR ATT BO HÄR SKULLE ALDRIG VILJA FLYTTA.
MEN VECKA EFTER VECKA, MÅNAD EFTER MÅNAD, DAGAR OCH NÄTTER ÄR SIG ORUBBLIGT LIKA:
SKOLA
LÄXOR
MIDAG
TEVE
FLER LÄXOR
SOVA.
HON SKRIKER PÅ SIN MAMMA OCH SYSTER,
GASTAR OCH GAPAR FÖR LIVET.
HOPPAS ATT NÅNTING SKA HÄNDA.
VAD SOM HELST.
ALLTING!
Så träffar hon Charlie. Vackra, fantastiska Charlie och med honom förändras allt.
Men att kärleken inte alltid  blir som man tänkt sig får hon bistert erfara.

Nu ska jag nog läsa lite!   CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0