GOD JUL, fast dagen efter.

Tjena!
Jag vet att det är dagen efter julafton. Men jag hann inte sitta vid datorn igår. Så jag skriver om gårdagen nu istället.
Först var vi hos farmor och farfar, där vi åt lite gott oså. Sen kom kusin linda, hennes mamma, hennes pappa och även hennes hund, molle. Guuud, värlsgullig var den. Den var typ bara 12 veckor eller nåt. Lekte med den rätt mycket, jag och lillebror. Sedan kollade vi på kalle anka o dedära där också. Sedan efter kalle anka åkte vi till mörrum - till mormor och morfar. Där mina kusiner: Emelie, Marcus och Victor var, och så kom tomten. Och jag fick massa fina saker... men en sak som var så himla efterlängtad var min plattång.
  Den är superbra. Jag älskar den verkligen. Den är värd allt. Okej, låter lite överdrivet.
Sedan så åt vi lite och sådära när vi hade öppnat alla paketen. Sedan så åkte vi hem vid elva tror jag. Men sedan när jag kom hem så myste jag lite med mamma och sedan lite med pappa. Sedan sov jag. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0