Klarar mej inte utan er!



image55
frida bergvall. ♥
du är en underbar person som gör allt för sina vänner. du stöttar altid mej, och nu är det min tur att stötta dej. eftersom du har vart så snäll mot mej, så kommer jag alltid vara det mot dej. du behöver alltid stöd, och jag med. det är därför det är så bra att vi har varandra. snäckan, du är den bästa vännen jag har. ♥


image56
maja gunnarsson.
jag är så glad för att du finns. du har gått igenom så mycket, vist det gör du nu med. men du säger sånna vackra ord till mej. som gör att jag känner mej lyckad. att jag får hopp igen, lixom. jag älskar dej så mycket baby. hoppas att du alltis finns där för mej, för jag finns här för dej. alltid. 



 image57
kajsa ritzman. ♥
ibland blir vi båda utanför och känner att livet är rätt kasst. det är då jag och du kommer till varandra. vi har känt varandra länge. och jag älskar dej, har gjort det sedan dess. baby, jag finns alltid här. ♥


image54
fanny johansson. ♥
jag vet inte vad det är som gör att jag älskar dej. det är bara så självklart. vi kan alltid prata med varandra. jag älskar dej baby. tack för att du finns, älskling. ♥


image58
saga olsson. ♥
asså saga älskling. du är den jag saknar mest just nu. I think. du finns alltid där för mej. och jag kommer alltid finnas här för dej. klarar mej inte utan dej. baby, lämnar aldrig dej. och hoppas att du aldrig lämnar mej heller. tack för allt du gör och har gjort för mej. tack baby, älskar dej så mycket så det är inte sant. ♥


hampus bergdahl. ♥
tack, tack för att du bryr dej om mej. du är supersnäll mot mej. även om vi inte träffas direkt på fritiden så är du en riktigt snäll pöjk. tack för att du finns. ♥

julia, emmy, ella, elli, olivia, sofie och alla andra och även killarna tack för att ni också finns. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0