Konsert på skoltid!

Hej alla bloggläsare!
Idag har jag haft en rätt bra dag, men endå en rätt sorlig dag. Jag sa ju hejdå till mamma i morse. Tyvärr. Hon är förhoppningsvis i Lund nu. Vi har inte hört av henne, ännu. Blir lite orolig nu, faktiskt. Det var någon som hade ringt dolt nummer nu när vi kom hem, det kan ju ha vart mamma, menmen det får väl gå ändå.
Vi var på konsert på skoltid idag. Det var värt att missa nästan hela syslöjden för det, faktiskt. Jag kommer inte ihåg vad dem hette. Men jag har lite bilder och filmer osådära från konserten. Det var typ hiphop , I think. Lät som det i alla fall. Sedan så var det dax att åka bussen till skolan igen, tyvärr. Och sedan efter skolan så cyklade jag hem med Frida och Julia, babes. Sedan när jag kom hem så var det dax att äta och plugga lite till. Efter det satte jag mej vid datorn lite och uppdaterade min bilddagbok. Hoppas att alla vet vad jag heter nu för tiden: jessicaaerbest .

Bild/-er från konserten.
image59
Nej nu är det dax för annat, ha de bra. CIAO!

Kommentarer
Postat av: jessica

dom var bra!

2007-12-06 @ 20:53:29
URL: http://www.anderssonjessiica.blogg.se
Postat av: kristin

tyckte dom var riktigt bra och dansa kunde dom hehe!!

2007-12-07 @ 15:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0