Lilljulafton!


Tjena!
Idag har jag haft det kanon asså. Det har vart en väldigt lyckad dag. Jag har vart med Frida. Fått julklappar av Frida, Hanna, Julia, Mamma, Pappa, Lillebror, mormor och morfar. Men det var inte så mycket. Jag får ju mer i morgon. Mormor och morfar var ju här ikväll. Haha, jag var lite tomte. x] Lol , lixom. Men jah, sedan så har jag precis tittat på film. Underbar och älskad av alla, hette den. Var rätt bra, faktiskt. Jag fick den av mormor och morfar. Sedan fick jag en annan film också som hette: meangirls. Någon som har sett den? Är den bra? Sedan fick jag en prenumeration på Julia tidningen också utav mormor och morfar. Sedan fick jag ett svart linne utav mamma, pappa och lillebror. Imorgon är det ju julafton och jag längtar nästan så jag dör. Jag ska ju få en plattång utav farmor och farfar. (har dem avslöjat) Haha, den röda från OBH nordica. Någon som har den eller som vet om den är bra? Jag ska strax sova. Ska ju orka med mycket farande imorgon. Det kanske inte blir så mycket bloggande heller.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0