Mat

Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Det blir fisk, potatis, citron och sås. Det kommer bli supergott. Sedan så ska jag nog läsa lite och sedan ska jag nog logga lite, I think. Sedan så ska jag nog kolla på TV:n. För jag ska försöka läsa ut min bok idag. Jag har inte läst så mycket nu de senaste dagarna. Det är supermysigt och läsa tycker jag.
Pappa och lillebror är det som har lagat maten ikväll. Och eftersom jag ska blogga senare så ska ni få reda på hur det smakade också.
Jag chattade med kusin innan, för en stund sedan. Vi ska till Karlskrona på lördag ( den 5:e januari ). Om hon har pengar då. Det kommer jag ha i alla fall. Jag ska nog köpa cheap monday då. Fast mormor betalar lite av dem kan man säga. För jag fick ett par byxor utav momor och morfar i julklapp som var för små i midjan. Så vi har de utlagda på tradera nu. Sedan när vi har sålt dem så ska vi lägga dem pengarna på ett par andra byxor. Och då ska jag se om ett par cheap monday passar mej. Jag har ju tjatat om ett par superlänge. Så vi får se hur det går.
Nej, nu ska jag börja lite på "dagens vill ha" - bilden. Haha, var berädda på heta saker.. uh, hothothot.
Tjaooooooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0