Myspys

Jag har ätit för en halvtimme sedan cirka. Sedan så har jag läst en stund med. Superkul. Har nästan läst ut boken nu. :). Sedan så har jag ju lagt in dagens vill ha bilden och sedan har jag lagt ut dagens oufit. Idag blev det myskläder, hela dagen. Jag satt i min lilla "soffa" med ryggen mot gaderoben. Ni som har vart på mitt rum, ni vet vad jag menar, I think. Snart ska jag nog titta på TV och käka mängder med godis. :D Dricka coca cola med. För jag har gjort EGEN coca cola. Mamma och pappa fick ju en sån maskin i julklapp av farmor och farfar. Som man kan göra kolsyrat vatten och sedan kan man ju göra cola med. Superkul. Så jag fick en egen flaska och en sån "colaflaska" som man ska hälla i vattnet när man har gjort det kolsyrat. Om ni fattar vad jag menar. Haha.

Så ja, fortsatt trevlige kväll allihopa! JAg bloggar nog lite till sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0