Nu är det bestämt!

Nu är det riktigt bestämt. Jag ska börja träna, tro det eller ej. Jag ska springa varje dag. Jag vill ha en bra kropp och äta gott och sådär. Jag har tröttnat på att få alla kommentarer om min kropp. Jag håller med om att jag är smal, vist det går men tycker det kan vara lite kul. Har ju ingen kondition. Så jag ska börja springa efter skolan, redan i morgon. Men det ska bli en riktig mjukstart. Vi får se om jag får någon med mej också. Sedan ska jag äta mer också, annars är det ingen mening att träna. Då blir det inget bra. Nu ska jag börja skriva upp hur länge det tog och hur mycket jag vägde. Det kanske låter överdrivet. Men jag gör som jag vill, och jag kommer köra stenhårt.
image72
Nu ska jag nog strax sova, så jag är pigg imorgon. CIAO!

Kommentarer
Postat av: ille

snygg blogg du har:)

kolla gärna in den största svenska kändisbloggen om du får tid över! :) puss

2007-12-09 @ 21:21:34
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/
Postat av: ilhana

tack för din kommentar & återkom gärna :D

2007-12-10 @ 15:52:00
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0