Skoldag!


Tjena folket!
Idag har jag vart i skolan osådära. Det gick bra. Jag hade två stycken ynka fel på matteprovet sedan i fredes. Jag är mycket nöjd. Men idag spelade vi också in julspelet. Det gick bra tills det nästan var slut. Då skulle de tre vise mennen buga men det var bara två som gjorde det. (nämner inga namn). Sedan han som inte bugade han kollade ut vid stolarna där publiken ska sitta. Hahhahahha, började alla låta. Utom jag typ. Jag kunde faktisgt låta bli att skratta denna gången.
Men sedan så nu sitter jag här jag har ätit, kollat tv lite osånt. Sedan så ikväll ska jag kolla på 'andra avenyn'

Men nu ska jag ska nog ta lite dricka och sedan ska jag nog sätta mej och läsa. Jag känner mej lite trött.
Vi kanske ses, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0