Test

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Naej, jag tror inte det. Eller jo, shoppade mer kanske!? ^

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har aldrig sagt något "lovande löfte" för mej själv. Jag vill lixom inte låsa in mej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
No, I don't think so.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, men som stod min farmor nära. r.i.p

5. Vilka länder besökte du?
Haha, Danmark, i fall det gills?

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Jag vet inte, riktigt.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Jag tror jag alltid kommer att minnas den dagen mamma blev inlagd på sjukhuset i Lund. Jag tror det var den 4 eller 5 december 2007. :/

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag blev starkare och lärde mej säga ifrån från allra första början.

9. Största misstaget?
Säga någonting man inte menar, tror jag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har vart sjuk många gånger och stått upp för mycket på julspelet så att jag fick ont i foten igen. :(

11. Bästa köpet?
Ja du, det var nog min Peak tröja från MQ för 900:- om det ska vara lite dyrare då. Men om det ska vara lite billigare så var det nog två linnen på Vero Moda för 100:- ca tillsammans. Otroligt!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och smink.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, massor.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Jag vet inte riktigt

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har mått väldigt dåligt nu i December, faktiskt.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat bättre i början av läsåret.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Irriterat mig på småsaker som har förstört stora delar av mitt liv.

18. Hur ska du tillbringa julen?
Ja, nu har det ju redan vart jul. Men nästa jul blir det nog också med familjen och släktingar. Som vanligt.

19. Blev du kär i år?
Ohjah, många gånger om.

20. Hur många one night stands?
Vad? ^

21. Favoritprogram på TV?
Andra Avenyn, Bonde söker fru och Efterlyst, I think.

23. Bästa boken du läste i år?
Simon & Sophie

24. Största musikaliska upptäckten?
Jadu, det var nog den där på österslätt på skoltid ^

25. Något du önskade dig och fick?
PLATTÅNGEN!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Det var nog nya påslakan ^

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag firade med familjen och släkten.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, om mamma vart bra i slutet av året och att jag var tillsammans med den killen som jag älskade så mycket på sommarlovet.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Som jag själv kände.

31. Vad fick dig att må bra?
Familjen, släkten och vännerna.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Det var nog, höm, svårt. Men jag tror det var Sofijah.

33. Vem saknade du?
Sofie för det mesta :/

34. De bästa nya människorna du träffade?
Sofie, Jessica, Kristin, Frida, Julia, Alice, Felicia, Maja, Saga & Stina, I think. ^ <3 luuuuv.

Gör listan ni också, rätt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0