Test

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Ja, asså det är nog lite mittemellan!? ^
Favoritgodis: Asså jag har tröttnat lite på godis, men lakrits är himlans gott. Både sött och salt ^
Är det nåt du absolut inte äter: GRÖT
Kläder just nu: Leggings, "klänning", linne, strumpor, underkläder & typ benvärmare. ;)
Musik just nu: Lyssnar inte på någon just nu, men The Veronicas har rätt många bra låtar.
Vad gjorde du senast:  Åt glass :D
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 60 - talet tror jag. Om det gills? ^ [a.
Sommarplaner: Vara ute och sola hur mycket som helst. JAg ska bli superbrun så det räcker för hela året sedan ^
Fisk eller badkruka: Fisk, såklart.
Längd: Inte så stor ordning på det dära men över 161 iallafall ^
Hur många kuddar sover du med:  Oftast en ^   Men ska skaffa fler. Jag sover aldeles för dåligt :[ Tyvärr.
Favoritväder: Lagom varmt och mycket sol.    :D
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Familj, Mat & Mobil
Spelar du nåt instrument: Gitarr :D
Morgon- eller nattmänniska: Jag är nog bådeoch, I think.
Sparare eller slösare: Jag är nog bådeoch där också,, I think..
Bästa film: Jag tror det är Mean Girls, just nu.
Tror på liv på andra planeter: Absolut..... inte. =P
Har du några homosexuella vänner: Nej, inte vad jag vet iaf?   oO
Tror du på mirakel: Nja, om det händer någonting som är bra som man inte trodde skulle hända. Så kanske..mjah    ^ 
Bio eller promenad: Beror på om vilken film det är och vilken promenad osådära. Plus vilken det är med ^
Är du kittlig: Ja,  det är väl alla, right?
Snarkar du? Nope
Stjärntecken? Jungfru
Rädd för insekter? De flesta, jaaaa
Äckligaste insekten:  Spindlen, I think.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag vet inte direkt.
Vad vill du jobba som? Jag vet inte direkt. Men asså det skulle vart kul och jobba med kläder eller någon tidning. Eller någon skönhetsaffär. Asså jag vet inte. Och jag behöver inte tänka så mycket på det just nu, jag går ju i sexan!?
Chips, morötter eller godis? Chips, tror jag ^
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nej, jag skriver blogg istället.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Asså jag tror inte det. Men det är fint med piercing i navlen. :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Mitt rum är oftast rätt städat. Resten utav huset är rätt stökigt. Jag har ju trots allt en lillebror på tre år! ;D
Gungar du på stolen? I skolan gör jag det ^^ Men inte hemma, för jag kan inte det på dem stolarna vi har.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Naej.
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster.
Hur många syskon har du? Ett syskon ^
Är du rädd för blod? Inte rädd direkt. 
Saltar du på maten? Ibland, om det behöfs.
Gillar du att sjunga? Jada, rätt kul.
Brukar du sola? I Love It!
Vad gör du om du får hicka? Väntar tills det går över? ^
Röker du? Absolut inte. Har aldrig provat, och jag vill inte heller.
Snusar du? Absolut inte. Har aldrig provat, och jag vill inte heller.
Använder du knark? Absolute inte. Har aldrig provar, och jag vill inte heller.
Kaffe, te eller inget? Te, ibland.

Jag har inget att göra just nu föräns om en liten stund. Haha. Och sedan hittade jag denna på Jessicas och Kristins blogg; www.anderssonjessiica.blogg.se ...
Tja! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0