Ved på inhämtning!

I morse blev jag väckt av pappa klockan 08:58. Sedan skulle jag göra mej i ordning, äta frukost osådär som man brukar göra, ni vet!? Sedan så åkte vi till Per-Lars. Vi skulle hämta ved där. Det tog en rätt bra stund att åka dit. När vi kom hem så tog vi upp lite ljusstakar. Sedan åt vi lite och nu sitter jag här.


Jag ska göra en ny bild till min blogg som min kusin ska hjälpa mej med att sätta in här på min blogg. Tänkte att jag skulle ha med denna lilla tomten. Vad tycker ni? :....
image49
Tycker bara den var för söt. Sedan att man skriver GOD JUL och sedan mitt namn; Frida Lindbérg , lixom.
Lämna gärna lite tips till mej, det tar jag emot mer än gärna.
Ha de bra, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0