danmark med papi, & ja jag vet att det var länge sedan jag skrev här nu...

får ursäkta att jag inte har vart här på länge och bloggat, men jag har bara inte orkar och har inte haft så mycket tid till det. jag har precis vart sjuk ( lite hosta kvar )

jag var i danmark med pappa idag, ja det var väl kul. men sedan när vi skulle äta på donkan i sölvesborg när vi hade lastat in allting vi hade köpt i danmark i bilen så när vi stod där inne så var det så sjukt mycket folk där inne, och jag tror det var rätt dåligt luft där inne också, så jag blev helt svag i benen och började känna mej rätt illamående och fick nästan ont i magen och känndes som att jag skulle svimma. det var skitäckligt.
sedan när vi hade ätit UTE så var jag bra igen. sedan gick vi i väla och shoppade lite papi och jag. [ fick faktiskt han till och köpa på t-shirtar på H&M. och jag fick med en t-shirt, såklart. )
men nu måste jag dra jag måste lixom städa på mitt rum.






CHIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0