en dag med kusin & bror

ja i dag har jag och kusin hämtat min lillebror på dagis. i allt spöregn. det var ju rätt kul i och för sej, men man blev dyngblöt. det var ju så att min kusin ställde sig rakt i en liten minimini sjö, eller vad man ska säga. och den var ju typ 4-5 cenimeter hög. så hon blev rätt blöt om sina fötter, för hon hade ballerina-skor. och då var det ju klart att vi skrattade rätt mycket. mna converse kommer det typ ta ett helt år innan dem torkar. fatta vad dem blev blöta. nu ligger mina jeans helt ihop skrynklade i min sockerbit. hehe.

jaa, nu har ju hampus åkt till malmö. har inte kunnat träffa han ännu. för förra helgen så var han på tredagarscupen, och sen nu denna helgen ska han va i malmö. =/  så jag kommer inte få träffa honom föräns på måndag. =/


ikväll får vi se hur länge jag blir uppe. för mamma är sjuk, och pappa ska jobba i morgon. det är typ kaos här hemma när jag och bror är i samma hus. det kommer inte gå så bra när mamma och pappa har semester n
ästa vecka och sedan några veckor framåt. det kommer bli ännu mer kaos. jag och bror är likamed typ andra världskriget eller någonting. vi är som hund och katt. men det är det som är syskonkärlek, men det är lite underbart ändå, för det betyder väl att vi älskar varandra väldigt mycket, fast som syskon? : )
det brukar jag tolka det som.

....nej nu ska jag ta och se vad som händer i resten utav huset, och sedan så ska jag städa mitt rum. får se vad jag hittar på sen..kanske skriver någonting mer, vi får se.

CIAO-CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0