ÖSTERSJÖ! - snart över.

östersjö är här lixom, det är därför jag har börjat blogga väldigt dåligt nu också. det blir ingen tid. igår kanske jag satt en kvart när jag kom hem från östersjö sedan gick ja och la mej, jag var rätt trött.

jag fick ett helt gäng till slut där nu på östersjö, det hoppade lixom in fler och fler hela tiden kändes det som. men vi var rätt många. ( ett tag. ) i onsdes blev det: frida, jag, adam , linua & julia till slut. och sedan i går ( fredag ) så blev det: jag, julia, linus, robin, adam, jacke, isabell & frida. fast sedan så typ bråkade jag med frida så då gick jag och då så följde linus, julia o jacke efter mej och sedan så ringde adam till linus mobil mitt i allt ihopa och sa att mi var han nere vid city gross den lilla ungen, vatifan hur han hamnade där sa han men sedan så träffade vi inte han mer. så det var lite rörigt. jag var ju hos doktorn häromdagen, det var början till lunginflamation. :'-|  FUCK MED lixom.
sedan träffade man ju annat folk som typ:jessica, sofie, felicia, kristin, ja o lite så . (: sa typ hej och inte så mycket mer, det var rätt mycket att göra på samma gång lixom. och jag, frida & julia hade lixom några vi ville leta upp. (nämner inga namn, för då har jag inget sagt) ja...

sedan så har det inte hänt så mycket faktiskt. jag sitter här och väntar pånågra gäster nu i från eslöv eller vad det var  (; fem pers faen. så vi ska äta här och sedan ska vi in till östersjö båda familjerna tillsammans och gå och vandra där lite. dem har typ aldrig vart här, det är ju rätt kul att komma till östersjö om man typ inte har vart där innan (; ...
ja, sedan när jag har gått med dem ett tag så skulle jag nog gå en runda på östersjö med jessica och kristin. (:
men detta är sista östersjö dagen, SJUKT! FANFANFAN!

men jaja, livet leker och östersjö kommer ju nästa år. och då ska ja börja sjuan x)

PÖSSHAJ FÄNS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0