Dagen har gått som en racerbild på racebanan!


- gud, vad dagen har gått snabbt idag. steg upp som vanligt och jah, var i skolan. gick väl rätt bra. faktiskt. efter skolan följde frida med mej hem. jag gjorde stuvade makaroner och så åt vi det och kollade på en jättebra BECK film. sedan kom julia och hanna när den nästan var slut. så var vi alla en stund. frida, julia och hanna hjälpte mej med att städa mitt rum. det blev superfint. tack tjejor. - tusen tack.
sedan skulle dem hem och så var jag lite med familjen här hemma osådära.
image37
kollat på idol. tyckte det var bra att daniel åkte ut. jag tyckte inte han var speciellt bra. just nu hejar jag på marie och amanda. *såklart* hehe. tycker dem är värda att vinna, faktiskt.
nu är det nog strax dax för att hoppa in i duschen. och efter det ta en fotbad. kanske. får se, vill ju gå och lägga mej i tid i kväll. ska ju ha shoppingdag med mormor imorgon. vi får se vad jag får med mej hem i morgon. superduperkul. hehe. menmen, nu är det dax för duschen, I think.
vi ses och ha de så bra gott folk. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0