JULSPEL PÅ G!

hejhej, det får bli ett väldigt sannbt inlägg nu ikväll. ursäkta mej. men det tog lite lång tid nu idag eftersom jag använder min söliga dator. oO
menmen, lite snabbfattat. idag har jag vart i skolan. det gick väl rätt bra, vi övade på julspelet. Isabell i min klass blev Maria. grattis, sweety. jah, och jag ska bli ängel. julia toooo , (Y) sedan så efter skolan så hade jag sällskap med frida och julia hem. frida skulle följa med mej hem och julia skulle till sin mormor och morfar. sedan så mös jag och frida när vi kom hem för vi kollade på beck - mannen utan ansikte. visserligen är den rätt gammal. men den var bra. men rätt läskig. de skärde av ansiktet på en man som hade blivit mördad och la i en påse typ oO . stackar'n. och sedan pluggade frida och jag. efter det så följde jag henne en bit hem. och sedan det så kom jag hem, städade mitt rum och sedan åt jag. och nu sitter jag här och ska kolla på andra avenyn. *mys*
lägg märke till att vi har ännu en ny kategori här på min blogg; Veckans idol!


men nu ska jag kolla på andra avenyn. vi ses, gott folk. CIAO! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0