Pannkakor!


jaah hejsan gottfolk!
idag har jag haft det kul. fast än typ inte äns halva dagen har gått ännu ^.^  menmen, jag steg upp. åt typ världens största frukost med familjen. sedan lekte jag lite med lillebror gjorde mej i ordning osådära. fixade lite oså. sedan åkte pappa och jag upp till byn och köpte ägg, mjölk, potatis och citron. när jag kom hem gjorde jag pannkakor. nästan dubbelsats. hade en hel liter mjölk i det. ^.^ så det blev jättemycket. tog lite mer än en timme. *tråk*  sedan när de nästan var färdiga kom mormor och morfar med lite grejer. så åt vi pannkakor tillsammans allihopa. förutom morfar. han smakade liten bit bara. men dem var supergoda. blev några över som jag kan ta och äta efter skolan imorgon. jaja, sedan nu sitter jag här. *fuuun*
kolla min bdb för bilder:   jessicaaerbest.

Redig familjedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0