FRIDA tidning + DVD






Ja, det stämmer. I det nya numret av FRIDA-tidningen så får man en DVD-film också. Jag fick den av mamma innan idag när vi var och handlade på Coop Forum. Jag har inte tittat på den eftersom att jag har lagt ner mycket tid på att plugga idag.
Filmen ska jag nog se på fredag tror jag. Filmen är värd 89:- och man köper hela tidningen för bara 34.50:- Det är ju superbilligt. Jag tycker FRIDA är en väldigt bra tjejtidning. Det står alltid en massa spännande saker, och ibland saker som jag inte alls är intresserad av. Men alla kan ju inte tycka om allting heller!? Man får nästan saker med i tidningen varje gång. Som denna gången fick man ju då en DVD-film. Passa på tjejer!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0