Min nya klänning




Min mamma har varit duktig och sytt en klänning till mej. Vi har nu tagit lite bilder på mej när jag har den på mej. (Varning för mina kinder, dem är inte så röd-rosa i verkligheten, det blev bara så på bilderna) Såhär ser den och jag ut tillsammans:

(klicka på bilderna för att få se dem i större format)

Klänningen med tights & skärp.


Klänningen med tights & skärp.


Klänningen med tights & skärp.


Halsringningen i närbild.


Såhär ser loggan ut.

Klänning: Zigge & Ida
Skärp: Vero Moda
Tights: Kappahl




Klänningen med röda jeans & halsband.


Klänningen med röda jeans & halsband.



Klänningen med röda jeans & halsband.

Klänning: Zigge & Ida
Halsband: Glitter
Jeans: Family House


Kommentera gärna vad ni tycker!


Kommentarer
Postat av: Elenor

Åhhh vad duktig din mamma är!
Jättesnygg klänning!

2008-04-04 @ 22:23:39
Postat av: soso

den e hätttteeeeeeee fin kläning vad bra du e :)

2008-04-05 @ 21:47:27
Postat av: Nathalie

Skit snygg <3 (a'

2008-07-05 @ 23:57:16
Postat av: Kajsa

Tycker den klänningen är JÄTTE fin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-11 @ 16:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0