Misslyckat






Mitt "sova länge i morgon" som jag pratade om igår kunde jag tyvärr inte hålla. Jag var bara för pigg när jag vaknade kvart över sju i morse. Det gick bara inte att somna om. Så i stället så gick jag upp på toan (det är sånt jag ofta gör på morgonen när jag har vaknat) och sedan sa jag godmorgon till familjen och hejdå till lillebror och pappa som skulle till jobbet och till dagis. Sedan sa jag till mamma att jag skulle gå in på mitt rum och läsa en stund, och det gjorde jag faktiskt. Jag läste en rätt bra stund och kom en bra bit på boken. Sedan åt jag frukost. Dock blev den inte så stor idag, jag hade ingen aptit direkt. Det blev bara en mugg med varm oboy och en ostmacka.
Sedan hade jag tänkt att jag skulle gå och banka mej ner vid min lilla dator i famnen (den bärbara alltså. Det är ju bara den jag använder nu ju). Så sa mamma att internet inte funkade så jag satte på datorn och satt och spelade spel på den och mixtrade lite på photoshop. Sedan tänkte jag att jag skulle göra en film till en sofijah låt då det bara vips kom upp en bildruta nere på datorn att nätverket funkade igen. Då hade mamma pratat i telefon med morfar eller pappa så att det funkade sedan. Jag var så rädd för att jag inte skulle kunna blogga på hela dagen sedan. Jag som tycker det är så kul.  

Nu ska jag nog fixa ihop en sån där film.
Later!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon :) Sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-04-10 @ 09:14:10
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0