Ont i tungan







Jag har ju tandställning, som ni kanske vet? Den tråden som är vid tänderna som gör så att det spänner och då flytter sej tänderna, ju. Den tråden går ju ändan bak i gommen och det har nu ramlat ner och skaver på min tunga. Det är ju metall eller något i den stilen. Och mycket mycket mycket vasst. Så det har gått hål på min tunga så att det blöder.
Så jag ska in till tandläkaren idag och fixa det.
Jag cyklade ner till asarums tandläkare igår efter skolan och frågade bara om dem kunde hjälpa mej och bara böja till den. För den är så kort så det kan man inte göra hemma själv. Men dem sa att jag måste ringa till Karlshamns tandläkare och fråga efter en tid där så dem kan göra det. I med jag satte dit den där.
Då ringde jag till pappa så han ringde till Karlshamn (väldigt upprörd) och sa att han tyckte det var dåligt att dem inte bara kunde böja till den lite.
Så jag fick en tid idag. Nu har jag gått med detta i nästan tre dagar. *pust*
Det är så himlans jobbigt. Man kan knappt prata eller äta. Så till frukost blev den en kopp med kall Oboy. 

Nu ska jag fixa till mej och sedan ska jag åka in till tandläkaren.
Later! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0