Pustar ut



Nu pustar jag ut. Jag är så himalns trött så att det känns som att jag kan somna nu när jag sitter här och bloggar. Haha, nej men jag är väldigt trött, faktiskt. Jag får se om jag orkar läsa ikväll. Vi får hoppas på det.
Idag har jag vart ute hela dagen förutom när jag var i mörrum och kollade på dansuppvisningen. Bland annat där min kusin var med "www.eutie.devote.se".
På lotteriet så vann jag en tee. Jag har bara tagit kort på trycket som var på, för att ni skulle kunna se vad det står. Såhär ser trycket ser ut:

image295

Det är bara en helt vanlig svart tee sedan.
Jag ska ha den att sova i.

Jag har nästan precis vart och ätit ute på framsidan med hela familjen. Det var mysigt.
Jag ska kolla på andra avenyn om en stund. Men tills dess ska jag fixa lite här på bloggen och sånt först. Så ska jag duscha efter det sedan.

Later!

Kommentarer
Postat av: Jessica Andersson

såå sööt ! :D

2008-04-20 @ 20:34:10
URL: http://www.jjessiicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0