Så besviken




Asså jag är så besviken på två saker. För det första så är det att jag inte har kunnat blogga på två hela dagar.  Det var skandal i min hjärna. Sedan är det också att dem på josefssons och ellos har lovat att min skinnjacka skulle komma i slutet av mars. Det har den inte gjort! Det var den sista mars i går och idag är det den första april. Jag  är så besviken. Men glad över att bloggen funkar igen.

Nu har jag precis kommit hem från skolan och ska ta mej någonting gott att äta. Efter det ska jag plugga. Sedan är det nog dax för att blogga lite. :) Har ju en del att skriva om och så nu. Efter det så ska jag nog äta lite till och sedan på gitarren. Kulkul, ska det bli. Sedan ska jag äta igen och kolla på andra avenyn, duscha och kanske plugga lite till. Sedan är det läsdax och efter det är det dax för sova. Gud, det känns som en evighet idag. Buhuh! Jaja.....
LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0