Snart bär det av till stan




Nu sitter jag och väntar på att Julia och Frida ska komma hem till mej. Sedan ska vi kolla när tidigaste bussen går in till stan och så åker vi in. Fanny skulle följt med men vi har inte fått tag på henne ännu. Hon skulle ringa sedan sa hennes lillasyster. Så i så fall kan ju hon åka in lite senare och så kan vi möta upp henne där inne.
Jag har lite grejer som jag så gärna skulle vilja köpa idag. Vi får se vad jag får med mej hem idag.
Jag fick ju månadspengen i morse (fast ju skulle fått den imorgon. Men jag har ju en sån snäll mamma så jag får den en dag tidigare, thihi). Så fick jag typ 50:- extra eller någonting i den stilen. Det kan ju gå till buss och liten del utav fikan som jag hade tänkt köpa i stan. Jag hade ju redan någon hundring innan, men man vet aldrig vad jag hittar. Haha.
Jag och Frida är i alla fall så grymt fikasugna, kom vi på innan när vi pratade i telefon.
Jag längtar tills vi åker in. Jag är bara så himlans shoppingsugen.

Bilder kommer senare på skinnjackan. Jag tänkte vi kunde ta lite i stan på något fint ställe. Det är ju så himlans fint väder ute.

Nu ska jag fixa lite på mitt rum så jag slipper göra det senare.
Later, and have a good day!

Kommentarer
Postat av: emelie malmquist

Okeej, vad bra :D Du kanske tycker om en prinsessas dagbok böckerna? jag läser dem i skolan och de är ganska bra faktiskt, ha det bra i stan då :D

2008-04-19 @ 12:06:24
URL: http://www.emeliemalmquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0