Stackars lillebror




Stackars lillebror. Han är sjuk. Han har vart hemma alla dagarna från dagis denna veckan. Han har astma och förkylning. Han har ju astma "i sig" eller vad man ska säga. Det har han haft länge. Men nu var det faktiskt väldigt längesedan han behövde ta sina starka mediciner mot astma. Han tar ju daglig dos i vanliga fall.
Här är några bilder från igår på när han satt och andades själv med sin "lilla" astmamaskin:

image236


image237

image238



Och idag när mamma och jag var och handlade på Coop Forum så köpte vi ett stort sett med pärlor. (han älskar att göra halsband och sånt) och sedan köpte vi en bil och en tablettask. Han blev jätteglad för det. Men mest för pärlorna. Så han och jag satte igång och gjorde två halsband. Ett till honom, och ett till mej. Såhär blev dem:


image239

Mitt (:



image240

Lillebrors :)



Fina va? Jag tyckte dem blev väldigt fina. Och i morgon ska jag ha på mej mitt i skolan och gå runt och säga till många att det är min lillebror som har gjort detta halsbandet till mej!

Kommentarer
Postat av: Elenor

Vilken gullig liten kämpe till lillebror du har!
Vad bra att han har en så fin storasyster!
Ta hand om varann.Fina halsband;)

Kramar Elenor

2008-04-04 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0