Stressad





Innan idag blev det att jag träffade Julia. Jag cyklade hem till henne sedan. Sedan hjälpte jag dem med att sätta upp studsmattan och så kom Frida förbi en sväng också. Julia och jag hade himla mysigt också. Vi satt och snackade lite om allt mellan himmel och jord. Både roliga och tråkiga saker. Sedan på träningen fick jag ett stort skavsår från klotet (ska nog lägga in bild i morgon) Det är ett stort sår och det svider som satan, rent ut sagt. Ajajaj! Så jag fick åka hem tio minuter innan träningen skulle sluta.

Jag är så himla stressad just nu. Jag kom på nu att jag ska ju ha matsäck med mej i morgon, så jag fick slänga ihop en klen sallad. I morgon fixar jag sedan lite riskakor och sånt smått. Även oboy:en. Nu ska jag hoppa in i duschen och jag får missa lite utav efterlyst. Så det blir stressigt ikväll.
Jag bloggar mer i morgon!

Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0