Usch & förlåt



Men jag har bara inte orkat blogga. Det har ju vart så himlans fint väder hela tiden och jag har vart ute och haft det gött. Jag har tillochmed läst och pluggat ute idag. Det var supermysigt. Hemma själv och allting med. Myspys för mej själv, lixom.
Nu sitter jag och filar mina naglar. Har klippt till dem och så med. Så ska jag ta väck mitt smink och kolla på dagens avsnitt utan Andra Avenyn. Mys där också. Så ska jag nog ta ett grönt äpple eller någonting till.
Innan idag så spelade jag gitarr på musikskolan i karlshamn. Det gick okej, och vi fick två nya låtar idag. Kulkul.
Nej nu måste jag fortsätta. Jag får se om jag hinner blogga mer ikväll. Eller så blir det nog i morgon.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0