Dagen


Hej bloggen!


Förlåt för dålig uppdatering idag
. Jag har nämligen vart hos mormor & morfar nästan hela dagen. Jag åkte dit vid två och var hemma igen vid åttatiden. Så nu har jag suttit här vid datorn och chattat lite med folk, kollat runt lite på olika bloggar och lite på bilddagboken, så nu tänkte jag ägna mej åt bloggen. Ni får se vad som dyker upp på bloggen här ikväll.. Vet inte riktigt själv ännu. Eller jo, en sak vet jag... Dagens outfit kommer upp senare.

Förlåt för att jag inte la ut det igår, men jag hade så roligt när mormor, morfar och morfars bror var här igår kväll/natt så att jag tänkte inte på det. Förlåt! Men jag lägger in dagens outfit idag istället och struntar i den jag hade igår.
Men jag lovar, jag ska försöka bättra mej med dagens outfits nu. För jag tar för givet att ni gillar dagens outfit när ni kommenterar det, och då försöker jag fortsätta i samma spår.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blogga vidare.
Så vi hörs senare.
Puss & kram på er, mina sockerhjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0