Dagens outfit 6/8


Hej alla glada!

Förlåt
för dåligt uppdatering, men vårt bredband blev jättekonstigt igår kväll. Funkade bara var 5:e minut, så det var inte så stor mening att blogga. Det tar ju mer än 5 minuter att lägga in en massa bilder i inlägget och sedan skriva lite till bilderna och sånt också. Men bilderna som jag tog igår ska jag lägga upp sedan, jag lovar!

Nu tänkte jag lägga in dagens outfit som mamma och jag var ute och fotade nyss.





Tubtopp: Vero Moda
Jeans: Cheap Monday
Kofta: Vero Moda
Tygskor: H&M
Väska: Vero Moda
Armband: Östersjöfestivalen
Armband: Gjort själv
Snoddar: Glitter

Nu ska jag gå ut och hjälpa pappa med häcken. Han klipper och jag krattar. Bra team, javisst!

Vi hörs lite senare.
Och tills senare; Ha det så bra! (=

Kommentarer
Postat av: Kristin

snygg outift (Y)

2008-08-06 @ 16:57:17
URL: http://anderssonjessiica.blogg.se/
Postat av: Jessica

Snyggt (A) :)

Om du har lust att dra till växjö på fredag ( rixfm ) så säg bara till! :)

2008-08-06 @ 20:01:57
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0