En danmark tripp + dagens inköp



Hej bloggen!

Ni har inte blåst iväg, va? Hoppas inte det.
För gud, vad det blåser idag. Det är otroligt mycket blåst ute. Usch, tråkigt. Man blir så slö och seg när det är sånt väder, i alla fall jag.
Som sagt så var ju jag i Danmark med pappa idag, och så blev det. Vi steg upp vid sex och gjorde oss i ordning, packade maten m.m. och satte oss i bilen och körde iväg. Vi åkte då till Danmark med en färja (det gör väl alla, I think?!) och var tillbaka i Sverige igen vid två tror jag att den var. Sedan körde vi till Väla för att shoppa och äta lite. Jag åt en fransk hotdog (första gången faktiskt) på IKEA och pappa tog någon korv. Gud vad billigt det är där alltså, sjukt overkligt billigt kan jag tala om! Sedan så gick vi för oss själva, pappa och jag. Och så gick jag ju då i de affärerna som jag tycker om (dvs H&M, GinaTricot, BikBok, Cubus m.m.). Sedan så gick jag och pappa tillsammans i Väla en stund och köpte lite nötter och andra nyttiga saker till henne, sedan gick vi in till IKEA igen och köpte oss en varsin mjukglass, också sjukt billigt (igen!!)! Efter det var det dax att åka till nästa köpcenter (dock inte på över 100 butiker, men ändå några) och där gick vi tillsammans och tittade lite. Sedan körde vi till Väla igen för pappa skulle köpa en leksak till lillebror i leksaksaffären. Och efter det så körde vi hemåt, men så stannade vi vid en affär där det är både nya och begagnade saker där köpte jag lite saker till mitt rum. Där var det också sjukt billigt, kan jag tala om!
Och nu när vi är hemma igen
(vi kom hem vid kvart i åtta) så är jag bara så himla trött. Jag somnade flera gånger i bilen både på vägen dit och hem.

Nu tänkte jag dela med mej utav dagens inköp och lite bilder på lillebror när han fick paketet;...



Köpte lite lakrits på båten när vi skulle över till Danmark. Jag fick sånt sötsug!


En bild jag tog ut genom rutan när jag satt på båten på väg till Danmark.

Dagens inköp:


 

Ljuslykta: Okänd affär 16:-
Dekorationssand: Okänd affär 7,50:-
Doftljus: Okänd affär 10:-
Foundationsvamp: H&M 19,50:-
Lipgloss: H&M 24,50:-
Nagellack: H&M 29,50:-
Svarta & vita trosor: GinaTricot nu 19:- förut 79:-
Blommiga trosor: Lindex nu 14,45:- förut 49,50:-
Lila trosor m. guld: Lindex nu 9,75:- förut 69,50:-
Svarta & gröna trosor: Lindex nu 9,75:- förut 45:-
Hårband: GinaTricot nu 15:- förut 49:-
Randiga trosor: nu 14,75:- förut 49,50:-
Rosa trosor m. spets: GinaTricot nu 19:- förut 49:-

Nå, vad tycker ni om dagens inköp? Själv är jag verkligen jättenöjd. Jag behövde verkligen nya trosor, och nu har jag ju sex par till. Räcker för ett tag i alla fall. Superbra att handla på rean och sånt nu ju!

 Bilder på lillebror när han fick paket (han hade precis ätit en klubba som färgar av sej när vi kom hem)
  
 

Visst är han bara för söt, min lillebror?
I Love him!

Kommentarer
Postat av: Nathalie (:

Fina saker ! (:

Ja din lillebror är skit söt <3

2008-08-05 @ 17:54:55
URL: http://nathalieolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0