Godmorgon!


Godmorgon på er! (=

Idag är det skapligt väder här i Asarum tycker jag. Solen skiner och det är lite molnigt och blåser, men det hindrar inte mej från att vara ute.
Jag pratade med Jessica och Kristin för en liten stund sedan, och vi bestämde oss för att vi inte ska se Sex and the city idag. Det får bli en annan dag. Och Jessica var trött idag, så det får bli jag och Kristin idag.
Julia ringde innan och frågade om jag ville hänga med och bada. Men jag tror att jag inte känner för det. Men hon kanske vill vara med mej och Kristin. Kristin och jag ska nämligen fota en hel del idag. Vilket jag har längtat efter att få göra ett tag nu. Så idag ska det bli gjort. Det är ju fint rätt bra väder med, som tur är. Mer info om dagen kommer lite senare...

Nu ska jag göra mej i ordning och städa rummet och så ska jag höra av mej till Kristin sedan så att vi kan ut och fota och göra något annat kul också.

Puss & kram på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, du var söt du!!!! :DDDD

2008-08-14 @ 12:33:26
Postat av: Anonym

åh, du var söt du!!!! :DDDD

2008-08-14 @ 12:33:42
Postat av: Anonym

åh, du var söt du!!!! :DDDD

2008-08-14 @ 12:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0