Hemma efter en heldag i Växjö


Hej bloggen! (=

Nu är jag hemma efter en heldag i Växjö med Kristin och hennes mamma. Vi träffade även Kristins storasyster där en stund också. Trevligt. :) Sedan åt vi på någon kinarestaurang. Det var väldigt gott. Och superbilligt. Så ja.. Jag tycker dagen blev väldigt lyckad. (:
Och ni förstår säkert att jag är väldigt trött efter en hel dag på stan och en hel del shopping. Men jag är väldigt nöjd med mina inköp.

Jag tog lite bilder som hastigast alldeles nyss så att jag slipper göra det imorgon. Så ni får vara med på att bilderna inte är dem bästa precis.





Massagepryl: H&M 19,50:-
Sminkborste: H&M 29,50:-
Body lotion: H&M 24,50:-
Rouge i tre färger: H&M 49,50:-
Svarta stora pärlor: Deluxa nu 5:- förut 25:-
Tee: GinaTricot nu 29:- förut 99:-

Jag handlade rätt billigt idag tycker jag.
Men sedan när jag kommer hem så ligger dessa sakerna på min säng (som antagligen är från mamma, för pappa visste inte):





En tee och ett par stkor. Fint va? Får tacka mamma imorgon.

Nehe, mina vänner! Nu ska jag ta och stänga av denhär lilla "lådan" och hoppa in i duschen och sedan läsa lite. Sedan somnar jag nog gott.

Godnatt på er, mina vänner! Dröm så sött!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken snäll mamma du har =)



2008-08-15 @ 23:36:14
Postat av: Kajsa

Jag testade den oranga trjjan från

gina tricot men det var inte min färg =(

2008-08-16 @ 13:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0