Imorgon är det första skoldagen


Jag tror nog att överskriften säger sej själv. - Imorgon är det första dagen i sjuan, minsann. Jag var mer pirrig i morse än vad jag är nu. Det kanske är allt hemmaspa som har lugnat ner mej(?). Jag vet inte riktigt.
Det ska ju bli kul att träffa den nya klassen och kompisar i klassen som jag redan känner. Men ändå så känns det konstigt. Jag tycker att lovet har gått otroligt snabbt. Visst, det säger jag alltid. Men denna gången känns det ännu snabbare.
Imorgon tar jag bussen till skolan med några vänner och sedan ska jag möta upp Isabell och Kajsa vid busshållsplatsen på Österslättskolan och så ska vi ha sällskap igenom skolan och sådär. Bra att jag känner några i min nya klass i alla fall.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra hårinpackning och kanske hårmask. Får se hur det blir med det.

Puss & kram på er! (:

Kommentarer
Postat av: Susanne

Lycka till i nya skolan! Blir säkert jättebra!

2008-08-20 @ 00:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0