Imorgon får det plats två tåg i min mun





Ja, det är sant. Imorgon bitti (innan skolan börjar) så ska jag till tandläkaren i stan och sätta in tandställningen i nederkäken. Och för er som inte visste det så har jag redan där uppe. Jag har sagt det till några utav mina kompisar och dem säger att de inte skulle kunna tänka mej utan tandställning nu eftersom att jag har haft det i snart ett år. Så imorgon är det dags för att få där nere också.
Jag tror inte att jag har visat på bilder innan hur jag ser ut i det. Men jag ska försöka få till en bra bild så att ni får se.
Nu börjar jag bli lite nervös här hemma. Det pirrar lite i magen och sådär. Och pågrund utav det så kommer jag missa slöjden imorgon. Vilket jag tycker är synd. Men sedan kommer jag nog rätt lagom till musiken. Det ska nämligen ta cirka två timmar att sätta dit den. Usch, vill verkligen inte. Men kolla på Blondinbella! Hon hade ju tandställning och det blev ju verkligen så fint efteråt. Och hon sa att det var värt det, och det tror jag på.

Nej, nu måste jag få min sömn. Annars blir jag tjurig imorgon.

Sussa så sött, så hörs vi imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

lycka till :) tycker tandställning är charmigt :)



sv: hahha där ser man ;)

2008-08-31 @ 22:54:44
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: maria

jag har haft tandställning i tre år, tog bort den för ca ett år sne och dte är verkligen värt det!!

2008-08-31 @ 23:26:08
URL: http://www.metrobloggen.se/mariiiiiiiiiia
Postat av: Anonym

åh, jag tror att det är värt det. och jag tycker det är fint. flera av mina kompisar har det och tänkt. tänk vilka superfina tänder dom kommer få sen! (: åh, kram!

2008-09-01 @ 19:01:43
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0