Nu ska jag vara nyttig



Nu blev jag helt plötsligt sugen på en massa frukt och grönt. Så jag får plocka ihop lite och bänka mej framför tv:n och vara nyttig. En sak som är bomsäkert är en nektarin i alla fall.
Jag tycker det är gott med frukt och grönt ibland. Jag äter det inte varje dag. Men jag tror jag ska börja med det. Det är ju rätt bra, ellerhur? 
Äter ni mycket frukt/grönsaker? - Vad är eran favorit?

När jag är färdig med det så kommer det ut en veckans idol. Det var längesedan, ellerhur? Kika in igen om en stund.

Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Okänd / Anonynm Tjej

min favvvo är persika och Kiwi. man behöver få i sej 500 g Frukt & grönt om dagen allsså ett halvt kg... man måste äta mkt.. / miranda

2008-08-25 @ 21:52:25
Postat av: Melli

usch nej! jag är riktigt dålig på att äta frukt men när jag väl äter det så älskar jag päron, nektariner och söta mandariner, haha :)

2008-08-26 @ 17:02:24
URL: http://ellys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0